2013. április 5.

Négy hétnyi szenvedés után úgy döntöttem, hogy leszarom, hogy én most kismama vagyok, és nem szedhetek be semmi a nyavalyámra, és elmentem az orvoshoz, hogy adjon valamit, de izibe. 

Szerencsére az orvos osztotta a véleményemet, miszerint nem lehet egy móka életemben először terhesen lázasnak lenni, és úgy orrdugulni, hogy napok óta csak a számon kapok levegőt. Így aztán abban maradtunk, hogy jöhet az orrspray, ha nem locsolom literszámra magamba. Amit meg nyilván nem. És komolyan el sem tudom mondani, hogy micsoda minőségi változást hozott ez az életembe. 

Mondjuk ettől a hidegrázás-láz-köhögés(-hányás) kombó még nem múlt el, de azért az antibiotikumig nem jutottunk.

Remélem nem is fogunk.

3 megjegyzés:

  1. Sterimár?
    Amúgy anno nekem azt mondta a doki, hogy gyógyszer-ügyileg csak az 1. 3 hónap a kritikus, utána már lehet bátrabban orvosi felügyelettel, ha muszáj. Pl. nekem nurofent engedték a migrénre.

    VálaszTörlés
  2. sós vizes orrsprayről nem mondott semmit? kíváncsi lennék egy orvos igazi véleményére is ,én kisgyerekes ismerősömtől loptam az ötletet, nem tökéletes de működik krónikus orrdugulásnál. Amúgy marha drága, de házilag is lehet készíteni. Először vettem egyet, majd mikor bevált, egye fene alapon készítettem magamnak.

    VálaszTörlés
  3. Sterimart=sós vizes orrsprayt lehet, de nem használt semmit sem.

    Napi 2 (max 3) szippantással gyönyörűen elvagyok, egyébként.

    Az utolsó 3 hónapra is azt mondják, hogy ha lehet, akkor már ne szedj semmit.

    VálaszTörlés