2013. április 4.

Bloggeréletem két jelentős pillanata jött el tegnap. 

Először rájöttem, hogy elfelejtettem a blog szülinapját. Ráadásul az ötödiket. Nem is értem, hogy hogyan történhetett. Nyilván annyira sok teendőm van, hogy erre már nem maradt kapacitás. Egyébként nagyon nem. Szóval egészen elképesztő, hogy már öt éve vekengem ide a baromságaimat....

Utána meg az történt, hogy felkértek írjak nyilvános babablogot a helyi mamioldalra. Mondjuk, aki kérte nem tudja, hogy már irkálok össze-vissza, így hát azt sem, hogy miket meg főleg, hogy hogyan...

Egyelőre még nincs döntés, mert
  1. a gyereknek apja is van, aki már attól is ki van akadva, hogy babablogot írok (ezzel itt már talán megbékélt). Attól meg egyenesen kirázza a hideg, hogy fél város a kölök képeit nézegesse.
  2. nem vagyok benne biztos, hogy van mondanivalóm hetente egy harmadik blogba is.
  3. egyáltalán nem vagyok meggyőződve róla, hogy én lennék a kismamák gyöngye. Bár pár embert biztos megnyugtatna, hogy nem olvasok babapszichós könyveket, nem akarok otthonszülni, leszarom ha valaki fintorog az orvosom neve hallatán, még mindig nem fogadtam szülésznőt, és inkább elviszem az autót szervizelni, semmint szülésfelkészítőre mennék, usw...
Úgyhogy erre még alszom egyet. Aztán majd úgyis elmondom, hogy mi lett a döntés, de nyilván nem mutatom meg, hogy hova írok.

6 megjegyzés:

  1. Nem pont attól lesz babablog a babablog, hogy telerakod a gyermek képeivel, és az sem biztos, hogy csak a "kismamák gyöngyei" tudnának jó blogot írni erről, sőt! (Különben is, ki mondja meg, ki a gyöngy?!) Persze, hogy mutasd meg! :)

    VálaszTörlés
  2. A képes részt be kell vállalni, mert az a "fizetség" a blogírásért, hogy havonta egy profi fotós képeket csinál a kölökről.
    Még nincs döntés. :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem inkább te írjál babablogot, mint valami kommersz gyöpös kismama:)

    VálaszTörlés
  4. A fenti feltételekkel azért akkor nem csodálom, ha gondolkodsz.

    VálaszTörlés
  5. Végül nemet mondtam. Jobb a családi békesség. :)

    VálaszTörlés
  6. Mégha nemet is mondtál azért nagy gratula!

    VálaszTörlés