2014. december 25.

Lett kindle-m, mert a férjem azért cuki is tud ám lenni. 

4 megjegyzés:

  1. most akkor ti hogy vagytok tulajdonképp egymással? csak mert jóideje elég rossz színben fested le itt a blogban. (természetesen ne válaszolj, ha indiszkrét a kérdés.)

    VálaszTörlés
  2. Oh, tényleg?! Most ezért visszaolvastam az elmúlt 7 hónapot (mikre nincs időm?): összesen ötször szapultam szegényt. És ebben benne van az is, amikor nem direktben csináltam. Mondjuk azért az is igaz, hogy ennél azért többször balhéztunk. :) Meg az is, hogy az elmúlt 5 non-stop együtt töltött hét két gyerekkel nem a házasságunk legkiegyensúlyozottabb időszaka.

    Szóval egészen jól vagyunk. :)

    VálaszTörlés
  3. inkább úgy mondom, _számomra_ ez az érzés jön át. tudod, blog, könnyű belemagyarázni mást az olvasónak, ezért is kérdeztem rá. még a második gyerek előtt jóval volt vmi poszt, ahol leírtad, h arról beszélgettetek, ne váljatok-e el inkább. persze, ez egyáltalán nem jelent válást, csak nyilván érezhető volt, hogy elég nehéz időszakotok van. azóta is ritkán említed egyáltalán a férjed, de ha igen, többnyire valami negatív élményeddel kapcsolatban csak (még ha az áttételesen is vonatkozik őrá, de abban is megjelenik a személye valami módon.)

    de tényleg hangsúlyozom, hogy ez egy érzés volt, amiről én magam is tudom, hogy nem fedi le a valóságot, emiatt érdeklődtem.

    VálaszTörlés
  4. Nyilván jól érzed, hogy vannak hullámvölgyek (amiket ide hiperventillálok, mert otthonülő kismama vagyok, aki senkit sem érdekel-ezt pl sokkal nagyobb drámának élem meg), de nincsen semmi dráma, csak egyszerűen megváltoztak viszonyok, helyzetek, mindkettőnk életében, a közösről már nem is beszélve.

    VálaszTörlés