2014. február 21.

Képtelen vagyok összehozni a 7 dolgot. Pedig igyekeztem tényleg. Remélem Mia megbocsájt nekem.

Ellenben a táskámat lelkesen fényképeztem. Ma reggel ez volt benne.


Pelenkázócucc: alátét, törlőkendő, pelenka (igen, tescos - semmivel sem rosszabb szerintem, mint a zöld pampers), mini sudocrem.
Cumi.
Ruhák vészhelyzet estére: body, pulcsi, zokni.
Tavaszi sapka - mert milyen hülyeség már 10 °C-ban télisapka szegény gyerekre.
Játékok, bármilyen eshetőségre: mesekönyv, mókakocka, kedvenc babakönyv, rágóka, John Deer traktor - igen már hiányzik az eleje.
Papírzsepi.
Telefonok.
Pénztárca.
Kulcscsomók - az egyik a szüleim lakásához.
Kuponok - rossmann-os, és egy rég lejárt mekis (ki is dobtam azóta).
Twix - mert néha nálam is van vészhelyzet, nem csak a kölöknél.
Nincs a képen, de szokott még lenni a táskában egy textil pelenka is. 

Hát, mostanában így.

1 megjegyzés: