2013. szeptember 16.

Tegnap majdnem bevittem a kölköt egy Nemzeti Dohányboltba,* de amikor átkínlódtam magam a küszöbön, akkor az eladó habzó szájjal közölte velem, hogy azonnal menjek ki, mert engem itt ő ugyan nem fog kiszolgálni. És még nyomatékosan azt is hozzátette, hogy EZ a törvény. Ekkor majdnem kicsúszott a számom, hogy a jogszabály azért van, hogy módosítsuk. De aztán úgy gondoltam, hogy nem lehet túl jó a humorérzéke, meg az enyém is elveszett rögtön, amikor javasolta, hogy hagyjam kint a babakocsit (incl. a 3 hónapos gyerek) a bolt előtt, a város főterén. Most tényleg, ki gondolja ezt komolyan?

Végül ennél a résznél betoppant egy kedves fickó, aki felajánlotta, hogy vigyáz kint a gyerekemre, vagy vesz nekem egy doboz cigi. De ettől még természetesen kurvaanyátok...

_________________________
*Én továbbra sem cigizem, anyámnak kellett a szajré.

1 megjegyzés:

  1. lemontree24/9/13 15:32

    A törvény úgy hülyeség, ahogy van, átgondolatlan és életszerűtlen,de az eladó védelmében, (persze stílusát nem menti) őt ezért kirúghatják, és a trafiknak sem szerencsés, elég komolyan ellenőrzik ezeket.

    VálaszTörlés