2013. február 4.

Teljesen jellemző a gyerekvállaláshoz az élethez való hozzáállásunkra, hogy amíg én azon elmélkedem (=ezer oldalt végégnyálazok emiatt), hogy milyen babakocsi is lenne jó nekünk,* a férjem azon gondolkodik, hogy idén nyáron hova visszük a fiunkat nyaralni.**
 
________________________________
*Nyilván az, ami nagyon kicsire csukható (mert a Micra továbbra sem egy limuzin), három kerekű (mert a férjem szerint az menő), fekete, bolygosítható kerekű, van hozzá minden szar (mózes, hordozó, egyéb bizbasz), nem több 8 kg-nál (ez mondjuk nekem fontos), és valaki kölcsönadja...
**Nyaralni a férjemnél egyenlő az Adriával. Emiatt mondjuk nem tudok rá követ vetni....

4 megjegyzés:

  1. Babakocsit választani tudomány! (gyerekkel nyaralni meg sok túlsúly és kevés punnyadás)

    VálaszTörlés
  2. Erre már én is rájöttem időközben... :( Szerintem a nyaralást idén elfelejthetjünk, de ki nem zárom, mert lehet, hogy annyira jófej gyerekünk lesz, hogy simán fog menni. :)

    VálaszTörlés
  3. Annak idején én is rengeteget tököltem, nézelődtem, aztán vettünk egyet, de csak használat közben derültek ki a "rejtett hibái", ugyanolyan ez, mint a kocsi vagy a lakás.
    Most a harmadikat koptatjuk (mondjuk ez már könnyű kis sportjárgány, bazi bevásárlóhálóval)...

    VálaszTörlés