2021. március 31.

Biztos, hogy ha komolyan betegek lettünk volna, akkor nem foglalkoznék ilyenekkel, de mennyire abszurd az már, hogy nekem, aki beteg voltam 5 nappal előbb lejár a karantén, mint a család többi tagjának, akinek kutya bajuk, semmi tünetük nem volt az elmúlt 12 napban?

Nekem a tünetektől megjelenésétől kezdődik a karantén, és legalább 10 napig tart. De akkor ér végét, amikor a háziorvos gyógyultnak nyilvánít. Ez hétfőn megtörtént, keddtől nem vagyok karanténban. 

A férjet és a gyerekeket nem tesztelik, mert nincs tünetük  (ez rendben is van), de a karanténjuk az én tesztem napjától számít. Mivel engem sikerült az 5. tünetes napomon letesztelni, ezért nekik így 5 nappal tovább tartana a karantén, persze az ÁNTSz szerint legyen akkor már a lúd kövér és rögtön 11 napra vágták őket karanténba. Szerencsétlen kölkök az egész tavaszi szünetet a bürokrácia csapdájában töltik a lakásban. 

A határozat egyébként kedden jött meg. És ilyenek vannak benne. 


Egyébként kiét használnám, ha nem a sajátomat? Abszurdisztán. 
És nem vagyok attól sem boldog, hogy ennél rosszabb kimenetek is lehetségesek: ha a férjet pozitívnak tesztelnék időközben, akkor szerencsétlen gyerekeknek újra kezdődne a 10 nap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése